Altijd een antwoord Ondanks het feit dat we een klein bedrijf zijn, of misschien wel juist daarom, vinden we het belangrijk dat u ons op ieder moment kunt bereiken. Niet alleen via de mail en dan maar afwachten, maar u krijgt van ons altijd een antwoord. Ook al is het maar om te laten weten dat we uw vraag of probleem hebben ontvangen en ermee aan de slag zijn.
TECHNISCH ADVIES Doordat wij werken met uw data vanuit verschillende bronnen en daarbij altijd naar de flow kijken, hebben wij vaak een uniek perspectief in de samenhang tussen uw systemen. Bij veranderingen in de infrastructuur kunnen we dan ook vaak adviseren of extra aandacht vragen voor soms minder voor de hand liggende vraagstukken.   TRAINING Wij verzorgen desgewenst trainingen voor uw applicatie beheerder(s) in het gebruik van het front-end voor diegenen die hier interesse in hebben.
Onderhoudskosten voor inhoud   Kleine wijzigingen in de inrichting, bijv. vanwege voortschrijdend inzicht of een aanpassing in de versie van een backoffice pakket, functionele controles of een extra workflow-afhandeling zitten inbegrepen in de onderhoudskosten. Hierdoor bent u niet gebonden aan het eindresultaat, ook al is de flow initieel naar wens opgeleverd. U heeft met aanschaf van onze software standaard recht op alle updates, incl. eventueel benodigde conversies. Vaak zult u van deze updates weinig tot niets merken, omdat we deze bij voorkeur uitvoeren op een rustig moment in uw bedrijfsproces. Dat wil zeggen dat we voor veel van onze klanten bijv. deze updates in het weekend uitvoeren zonder dat dit extra kosten met zich meebrengt. En omdat we uw database continu up- to-date houden, heeft u ook op elk moment de beschikking over nieuwe functionaliteiten.
Home Oplossingen Techniek Praktijk Nieuws Service Over Contact Service